Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23042Zamítnuté pojistné plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2018, před 6 lety

Petr Střecha

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.3.2018 jsem jel v autě, kde jsem vezl také svého kolegu z práce. Na velmi málo frekventované silnici jelo protijedoucí auto poměrně rychle, kde při vyhýbání z důvodu malé šířky vozovky vyjelo mimo a zvedlo do vzduchu velké množství kamenů. Jeden z těchto kamenů mi rozbil čelní sklo. Viníka jsem dohnal zastavil a sdělil mu tuto událost, sepsali jsme škodní průběh a pán rychle zase spěchal dál. Na pojišťovnu jsem vše řádně nahlásil, pouze jsem odmítal zajišťovat svědeckou výpověď kolegy z práce. Domníval jsem se, že toto by měla udělat pojišťovna. Paní likvidátorka mi oznámila, že se několikrát pokoušela kontaktovat svědka, ale bezúspěšně. Zajímavé je, že mne na volající telefon ihned odpověděl a sdělil mi, že ani zmeškaný hovor neměl. Nicméně svědeckou výpověď jsem tedy zajistil já a zaslal na pojišťovnu. Při dotazu co tak dlouho trvá na vyřízení pojišťovny mne paní likvidátorka sdělila, že viník nehody událost ještě nenahlásil, že bude muset událost odložit. Tak opět ještě ten stejný den, kdy mi to sdělila jsem volal viníkovi, ten mi sdělil, že událost hlásil před cca 10 dny emailem, ale na mé naléhání, že ji ještě jednou napíše večer. Paní likvidátorce jsem odeslal email, že pojistnou událost hlásil. Vše se dělo stále v jednom dni, ještě ten den mi od paní likvidátorky přišel email se stanoviskem, že pojistné plnění nevzniklo z důvodu neprokazatelnosti, že danou škodu způsobil jejich klient. A že výpověď se opírá pouze o tvrzení řidiče. Chci se zeptat jak je toto možné bylo zde pouze mé auto a auto viníka. Byl přítomen svědek, který jasně může potvrdil, že od viníkova auta odlétl kamen a pojišťovna toto neuzná. Zarážející je také chování likvidátorky a to, že ráno paní likvidátorka napíše, že danou událost bude muset odložit a ten stejný den celou událost vyřeší i s výsledným stanoviskem?


Produkt

Povinné ručení


Požadované řešení

Chci uznat, že viník je opravdu viník mít tak nárok na výměnu skla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému