Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#2305Aktualizace pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2014, před 10 lety

Aleš Řezníček

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěl bych Vás upozornit na jednání České pojišťovny ohledně takzvané indexace životního pojištění. Po zaslání jejich dopisu ohledně aktualizace pojištění s požadavkem doplatku určité částky jsem toto odmítl a trval na dodržení původních podmínek i původní sjednané platby. Jaké však bylo pro mě překvapení, když mi od pojišťovny přišel dopis, z kterého se domnívám, že se podobá podobným praktikám, jaké používají ve společnosti velice známí "Šmejdi".
Dovolím si ocitovat:
Vážený pane,
na základě Vašeho dopisu ze dne 10.2.2014 Vám sdělujeme, ze k aktivaci Vašeho pojištění je nutné uhradit zvýšené pojistné.
V případě, že nemáte zájem o navýšení Vašeho pojistného, hraďte stále původní lhůtní pojistné a k navýšení Vašeho pojištění nedojde. Konec citace.

Dovoluji si upozornit, že takto postavená odpověď na jednoznačné odmítnutí navýšení pojistného se mnoho občanů, zvláště staršího věku může domnívat, že musí uhradit navrhované zvýšení pojistného a posléze se dostanou do situace, že je jim účtováno již zvýšené pojistné. Podobnou situaci jsem zažil ale nakonec s touto společností uvedl do náležitého stavu.
Domnívám se, že starší občané nedokáži takovouto podlou informaci odhalit a spadnou do nechtěného plnění.

Proto se na vás obracím s žádostí o prověření této společnosti v této oblasti.
Určitě to není ten nejlepší přístup k občanům, obzvláště k těm starším.

Děkuji za odpověď a doufám, že nebude negativní.


Požadované řešení

Prověřit jednání společnosti


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému