Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#231151 zásilka a zrušení zasílání balíčků a vyřazení z Vaší databáze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 hodiny 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 6 lety

JAROMÍRA NOVOTNÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,
cca před 3.týdny mi telefonoval Váš pracovník s tím ,že jsem
vyplňovala nějaký Váš dotazník, při zpětné kontrole jsem zjistila, že to není pravda, ale neuložila jsem si jeho telefon tak jsem nemohla zásilku zrušit.13,4, jsem dostala od pošty zprávu, že mi zásilku budou doručovat mezi 13 - 19 hod. Jako idiot jsem angažovala
sestru / chodím o berlách / aby pošťákovi otevřela. Nepřijel neozval se .Minulý týden jsem volala několikrát na poštu a slíbili
doručení na čtvrtek. Nic nepřišlo. Po takovém cirkuse vše kompletně ruším a pošta Vám vrátí mnou nepřevzatou zásilku. Já si objednávám doručování pouze PPL nebo GEIS, InTime. Proto na nic nereflektuji a žádám o vyřazení y databáze.
Děkuji a přeji hezký den
S pozdravem
Jaromíra Novotná


Produkt

viz výše


Požadované řešení

kompletní vyřazení z Vaší evidence


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému