Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
cca před 3.týdny mi telefonoval Váš pracovník s tím ,že jsem
vyplňovala nějaký Váš dotazník, při zpětné kontrole jsem zjistila, že to není pravda, ale neuložila jsem si jeho telefon tak jsem nemohla zásilku zrušit.13,4, jsem dostala od pošty zprávu, že mi zásilku budou doručovat mezi 13 - 19 hod. Jako idiot jsem angažovala
sestru / chodím o berlách / aby pošťákovi otevřela. Nepřijel neozval se .Minulý týden jsem volala několikrát na poštu a slíbili
doručení na čtvrtek. Nic nepřišlo. Po takovém cirkuse vše kompletně ruším a pošta Vám vrátí mnou nepřevzatou zásilku. Já si objednávám doručování pouze PPL nebo GEIS, InTime. Proto na nic nereflektuji a žádám o vyřazení y databáze.
Děkuji a přeji hezký den
S pozdravem
Jaromíra Novotná
viz výše
kompletní vyřazení z Vaší evidence
|
Tweet |