Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
4x jsem reklamovala u vaší společnosti mobilní telefon. Pokaždé byla jiná závada.4 reklamaci zamítli s tím, že telefon byl nevhodně používán. V servisním protokolu je ovšem napsáno, že je vadná základní deska, jelikož telefon nejde zapnout. Také je psáno, že telefon má rozbitý LCD displej a tato skutečnost vylučuje provedení jakékoliv záruční opravy MT. Jak je tedy možné, že v předešlých 3 reklamacích prasklý displej nevadil, MT opravili a poslali zpět?
Také je v protokolu uvedeno, že se jedná o mimozáruční opravu. Telefon jsem kupovala 16.5.2016, tudíž je telefon pořád v záruce. Zřejmě se jedná o mylnou informaci.
Prosím o prošetření vzniklé situace.
Děkuji Matulíková
Asus Zenfone ZC550KL , G2AXB709E6885TP
Žádám o prošetření vzniklé situace. Vzhledem k nefunkčnosti felefonu a opakovaným reklamacím, žádám o umožnění vybrání jiného výrobku u vaší společnosti.
Děkuji
|
Tweet |