Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#23133Neuznaná reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2018, před 6 lety

Alena Matulíková

Znění stížnosti

4x jsem reklamovala u vaší společnosti mobilní telefon. Pokaždé byla jiná závada.4 reklamaci zamítli s tím, že telefon byl nevhodně používán. V servisním protokolu je ovšem napsáno, že je vadná základní deska, jelikož telefon nejde zapnout. Také je psáno, že telefon má rozbitý LCD displej a tato skutečnost vylučuje provedení jakékoliv záruční opravy MT. Jak je tedy možné, že v předešlých 3 reklamacích prasklý displej nevadil, MT opravili a poslali zpět?

Také je v protokolu uvedeno, že se jedná o mimozáruční opravu. Telefon jsem kupovala 16.5.2016, tudíž je telefon pořád v záruce. Zřejmě se jedná o mylnou informaci.

Prosím o prošetření vzniklé situace.

Děkuji Matulíková


Produkt

Asus Zenfone ZC550KL , G2AXB709E6885TP


Požadované řešení

Žádám o prošetření vzniklé situace. Vzhledem k nefunkčnosti felefonu a opakovaným reklamacím, žádám o umožnění vybrání jiného výrobku u vaší společnosti.

Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému