Společnost


Hudec Lukáš, Bc.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2314Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 6 lety

Ladislav Novozámský

Znění stížnosti

Objednali jsme si u Hudla s.r.o. nový mobilní telefon HTC Desire Z za cenu Kč 2990,-. Obdrželi jsme však používaný přístroj v poškozeném-opotřebovaném obalu. Všechny jednotlivé doplňky vykazovaly známky použití, telefon sám po celém svém povrchu nesl stopy škrábanců a používání. Z těchto důvodů jsme obratem přístroj zabalili a odeslali zpět s uvedenými informacemi a žádostí o navrácení peněz, případně zaslání nového přístroje. Nedostalo se nám však žádné odpovědi, až na telefonát s panem L.Hudcem (majitelem Hudla s.r.o.), který tuto skutečnost odmítnul s tím, že prodávají pouze nové zboží, jen těchto identických přístrojů mají na skladu 40 a že sami jsme ho měli také v ruce. Po několika týdnech nám od něho přišel balíček se stejným obsahem. Vyfotografovali jsme obal i přístroj a opět obratem odeslali zboží zpátky, s žádostí o navrácení zaplacených peněz. Absolvovali jsme několik telefonátů a mailové komunikace se stejně odmítavým postojem pana Hudce, který nám nakonec napsal, že nám znovu tentýž poškozený přístroj posílá. Jeho vysvětlení se neustále pohybuje ve smyslu, že neprodávají použité zboží, pouze si prý to nové zboží zákazníci berou do ruky a proto může vypadat poškozeně, přestože je to stále nové zboží. Proto prý nemáme právo se domáhat již zaplacených peněz. Budeme velice vděční za Vaši pomoc.


Produkt

Mobilní telefon HTC Desire Z. Nový


Požadované řešení

Očekávali jsme nejdříve, že došlo na straně prodejce pouze k přehlédnutí, a že nám po prvním odmítnutí použitého zboží s omluvou pošle přístroj nový, či alespoň nevypadající se vším příslušenstvím jako používaný, nebo že nám vrátí zaplacené peníze. Nyní již ani nevěříme, že se v tomto obchodě nachází více totožných přístrojů, proto požadujeme navrácení našich peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2014 13:45, před 5 lety

V případě, že zboží jeví známky použití, jedná se o rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V případě, že prodejce neuvede zboží do souladu s kupní smlouvou, má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 16:12, před 5 lety

Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.