Počet nahlášených stížností: | 218 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kabelku jsem koupila v dubnu 2012. V březnu 2013 jsem reklamovala zboží (utržené ucho).Reklamace mi nebyla uznána,že kabelku přetěžují. Což není pravda, mám doma více kabelek i z tržnice a nosím ve všech stejné věci, S jinýma kabelkami nemám problém. Ucho jsem si samá přišila a kabelku nosila nadále, protože se mi moc líbila. Letos jsem si všimla, že materiál na kabelce praská i na ostatních místech.Šla jsem opět reklamovat zboží. Kde mi bylo sděleno, že na kabelce jsou pouze změny vzniklé užíváním. Popraskaný materiál je mechanické poškození způsobené zákazníkem. S čímž nesouhlasím.
volnočasová kabelka
požaduji vráceni peněz nebo výměnu zboží
|
Tweet |