| Počet nahlášených stížností: | 56 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
61%
39%
Měl jsem uzavřenou smlouvu na dobu 24 měsicu na internet. Zplacenou. Po 4 měsících Nordictelekom tuto ukončil Žadne vyrovnani,žadostí jsem poslal asi 20. Kde jsem žadal o vracení častky za nedodrženi smlouvy. zjejich stany kterou uznavají.Po pul roce posilají exzekuci. Šir
Žadam o vraceni peněz a řadne vyučtovaní Šír
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Poskytovatel připojení má povinnost předkládat spotřebiteli vyúčtování služeb dle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích. Jedno zúčtovací období může trvat nejdéle 90 dnů a poskytovatel je povinen vystavit vyúčtování nejpozději do 15 dnů po konci zúčtovacího období dle § 64 odst. 6 uvedeného zákona. Spotřebitel má tedy nárok na vydání vyúčtování shora popsaným způsobem.
Pokud poskytovatel nevystaví vyúčtování, dopouští se přestupku dle § 118 odst. 12 písm. k) zákona o elektronických komunikacích, za který může Český telekomunikační úřad uložit sankci až do výše 15000000 Kč nebo do výše 5 % z čistého obratu pachatele přestupku dosaženého za poslední ukončené účetní období.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Služba Zákazníka byla ukončena na základě modernizace sítě. CDMA technologie, která byla nasazena v naší síti, a byla na hranici životnosti, a to z pohledu fyzické životnosti technologie i z hlediska podpory od výrobce, který ji ukončil ještě před akvizicí operátora novým investorem v loňském roce. Proto byla naše společnost nucena přistoupit u těch zákazníků, u nichž není k dispozici žádné náhradní řešení odpovídající jejich původní službě, k uplatnění práva na ukončení účastnické smlouvy VÝPOVĚDÍ dle ustanovení bodu 2.5.1., písm.c), resp. 3.4., písm.f) VP. Toto právo na ukončení účastnické smlouvy výpovědí i ze strany Poskytovatele má oporu jak v zák. o elektronických komunikacích (§ 63, zák. č. 127/2005 Sb., v platném znění) tak plyne i z obecných principů práva občanského. Právě s odkazem na výše uvedená smluvní ujednání obsažená ve VP byla vedena i písemná komunikace vůči zákazníkovi a vůči zákazníkovi byla uplatněna VÝPOVĚĎ s 30 denní výpovědní dobou.
Zákazníkovi byla nabídnuta služba na nové technologii za současných podmínek a dále byl informován v řádném termínu, a to právě proto, aby se mohl na ukončení smluvního vztahu připravit a nalézt případně náhradní řešení. Žádná právní úprava nestanoví smluvním stranám povinnost poskytovat si vzájemně plnění bez jakékoli možnosti smluvní vztah ukončit. Výše zmiňovaná služba byla ukončena k datu 15.12.2017 a následně bylo zákazníkovi vystaveno poslední vyúčtování s poměrnou části za dobu využívá ní, tedy k 15.12.2017.
Dobry den.Tato zprava neresi problem.Ten problem je v tom že jse měl zaplacenou službu na 24 měsicu ale Nordik ji zrušil po 4 měsicich ale penize nevratil.Žadne vyrovnani . Mam zde colou korespondenci ve ktere neni ani naznak jak to vyřeši.Službu kterou jem měl předplacenou nevraceji. Šír
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
U Zákaznického účtu neevidujeme žádný přeplatek. Zákazník byl v řádném termínu upozorněn na ukončení služby a možnost přechodu na novou technologii u paušální služby. Možnosti přechodu nevyužil a služba byla z důvodu výše uvedeného ukončena. Vyúčtování bylo vystaveno pouze za dobu funkčnosti. Dle jména zákazníka máme záznam pouze o službě paušální, kterou jsme komentovali výše. Zároveň zde neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud měl u naší společnosti zákazník, ještě nějakou službu, poprosíme o nějaký identifikátor, abychom mohli reklamaci prověřit.
Služba byla ukončena společnsí Noric.Společnost si vzala zalohu na službu v delce trvaní 24 měsicu ale doba byla jen 4 měsice,po které ji ukončila.Ale zalohu na dalších 20 měsícu si nechala.dalši je se zavazala tuto službu poskyztovat v připadě vypovězení jsou uvedeny sankce které platí pro obě strany.Že se bue měnit spusob ,otom společnost vědela proto mě případa že to bylo učelove.Žadam o vyrovnaní podle smlouvy.Šír
Vyjádření dTestu
Vzhledem k ne zcela jasné situaci bychom si spotřebitele dovolili požádat, aby konkrétněji popsal, co rozumí pod "zálohou na službu v délce trvání 24 měsíců".
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.