Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23231Pozdní dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2018, před 6 lety

Tomáš Čapek

Znění stížnosti

Dobrý den. Už po několikáté se mi u vás stalo, že jste mi nedoručili zásilku v požadovaném čase. Objednal jsem si mobilní telefon na Alze 25.4. 2018 a datum dodání mělo být 27.4. 2018. Alza vám 26.4. poslala zásilku a u vás v depu se asi stala nějaká chyba a opět mi nejste schopni zásilku doručit v požadovaném termínu. Psal jsem tedy dispečerovi a ten mi odepsal, že mi to mohou dovést až 30.4. To se mi bohužel nehodí, jelikož nejsem doma a způsobí mi to velké potíže, při převzetí zásilky. Vždy když mi vaši kurýři měli doručit zásilku přišla pozdě.


Produkt

Mobilní telefon Xiaomi mi A1, Ochrané sklo na tento model, pouzdro na tento model


Požadované řešení

Požaduji co nejrychlejší doručení. V případě, že mi tuto zásilku nemůžete doručit do stanoveného termínu 30.4. 2018 žádám odškodnění v podobě zmenšení částky za dodání nebo doručení úplně zdarma.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému