Společnost


Aradea s.r.o.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#2326Objednane zbozi je padelek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2014, před 6 lety

Tomáš Miech

Znění stížnosti

Objednal sem si mobil Huawei y300 od firmy Arol. Pri otevreni sem si niceho zvlastniho nevsiml az po jednom dni sem prisel na to, ze je to padelek (misto slotu na jednu sim kartu mel dva sloty na sim kartu. Original ma led diodu na foceni a ten padelek diodu nema. Myslel jsem, ze zaslu firme zpet s tim, at mi vrati penize. Jenomze sem si precet par diskuzi na tema Arol zde odkaz a zjistil sem ze nema cenu ho posilat. Pak uz bych nemel ani penize ani padelek. http://obchody.heureka.cz/obchod-arol-cz/diskuse/
Takze se obracim na vas jak dale postupovat? Obratit se na policii nebo čoi opravdu nevim okradenych lidi je mnoho, jak se doctete na diskuzich . Za pripadnou odpoved predem dekuji. S pozdram T. Miech.


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 12:39, před 6 lety

V případě, že nebylo dodáno zboží, které odpovídá objednávce, je padělkem nebo má jiné provedení, má kupující právo uplatnit rozpor s kupní smlouvou pro nesoulad skutečných a propagovaných vlastností dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb. občanského zákoníku - pokud bylo zakoupeno 2013. V případě, že bylo zboží zakoupeno v roce 2014, má kupující právo domáhat se plnění odpovídající jakostí dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
Dle obou občanských zákoníků se kupující může domáhat dodání zboží odpovídající smlouvě, pokud to nebude možné, má právo od smlouvy odstoupit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2014 15:30, před 6 lety

Společnost nám zaslala prostřednictvím advokátní kanceláře tuto reakci:

Dobrý den,

reaguji na Váš email, v němž nám oznamujete, že byla podána stížnost vůči společnosti AROL s.r.o. Dle informací uveřejněných na stránkách www.vasestiznosti.cz se stížnost týká zákazníka Tomáše Miecha. Jelikož naší firmě vůči zákazníkovi nevznikla žádná povinnost, protože daný zákazník reklamaci řádně neuplatnil, vyzýváme Vás, abyste tuto bezpředmětnou kritiku z webových stránek stáhli a dále ji neuveřejňovali.

Tímto problémem se budeme zabývat, jakmile zákazník reklamaci řádně uplatní (přičemž uveřejnění na webových stránkách www.vasestiznost.cz nelze považovat za řádné uplatnění reklamace). Do té doby, respektive do doby, než by vznikl problém při samotném řešení reklamace, nevidíme jediný důvod, proč by na Vašich stránkách měly být uvedeny informace tohoto typu: http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/2326/objednane-zbozi-je-padelek?filter%5Bsubjectfilter%5D=1290. Považujeme je za poškození našich osobnostních práv (zejména větu: „...XXXXX VYPUŠTĚNO XXXXX.."). Vyzýváme Vás proto k okamžitému stažení tohoto zcela bezpředmětného příspěvku.

S pozdravem

AROL s.r.o.

Kyjovská 1986/15
142 00 Praha 4
IČ: 28998740
DIČ: CZ28998740


Tomáš Miech

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2014 08:28, před 6 lety

Hodnocení:

Komentář: Mam strach ze kdyz poslu podrobek k reklamacii neuvidim ani penize ani podrobek. Z uvedenych stiznosti na heureka.cz to z danych stiznosti vyplyva.