Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 26.3. 2018 jsem na provozovně Mister Minit Campus Square Brno jsem si nechala vyrobit na zakázku 5 klíčů. Zakázka by la řádně zaplacena prostřednictvím platební karty. Po vyzkoušení klíče nešly zasunou do zámku. Dne 27.3.2018 jsem celou zakázku na provozovně vrátila z výše uvedených důvodů a požadovala jsem vrácení peněz. To mi bylo zamítnuto s tím, že slečna brigádnice k tomu nemá oprávnění a že peníze na kartu vrátit nelze. Bylo mi řečeno, že Firma Mister Minit nemá ani reklamační oddělení, ani není určen odpovědný pracovník, který se takovými případy zabývá. Nakonec se mi podařilo po dlouhém naléhání získat kontakt na manažera firmy pana Prokeše, který se nejprve se mnou odmítal moji stížnost řešit. Nakonec se mi podařilo dosáhnout sepsání protokolu o vrácení peněz, s tím, že budou poukázány na můj účet až uplyne reklamační lhůta 30 dnů, přitom se nejednalo o klasickou reklamaci. Lhůta uplynula dne 27.4. 2018, z firmy Mister minit mě nikdo nekontaktoval a neinformoval o tom, jak byla moje stížnost vyřešena, a peníze na můj účet rovněž nebyly připsány. Na webových stránkách nejsou uvedeny obchodní ani reklamační podmínky, nejsou uvedeny telefonické kontakty včetně e-malů na pracovníky firmy. Není uvedena adresa, kde firma v Brně nebo v Praze sídlí, ani IČO, včetně bankovních účtů tak jak to u jiných firem bývá zvykem. Takže nevím na koho se mám ve své věci obrátit.
výroba klíčů na zakázku
Požaduji vrácení peněz za vadnou zakázku, informaci tom jak jednání probíhalo a proč byly takové potíže s vrácením peněz a v neposlední řadě jaké případné postihy firma dostala.
|
Tweet |