Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23339Nedoručení balíčku na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2018, před 6 lety

Martina Vodičková

Znění stížnosti

Dobry den, dnes 4.5.2018 mi mel vas ridic pan Skalnik dorucit balicek c. 40650935012 bez dobirky ke mne domu. Rano mi prisla sms, ze balik doruci mezi 9-11:00! Cekala jsem u okna, i pres to, ze marodim s anginou. Nikdo neprijel, nikdo nevolal a ted mi najednou prijde sms, ze byl muj balik ulozen v Parcel shopu. Z jakeho duvodu?? Nejsem ve stavu, kdy si tam muzu dojit.
Naposledy jsem objednavala pres PPL :( Na p.Skalnika jsem si chtela stezovat uz 2x.


Požadované řešení

Postih ridice. Je arogantni, schvalne ujizdi, nedoruci balik tam, kam ma.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému