Společnost


SAG INOVATION - CORP. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23398Dodaný padělek Micro SD karty, vráceno na základě e-mailové komunikace, nevyzvednuto, přišlo zpět bez doručení.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2018, před 2 lety

Pavel Kotras

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 8.4.3018 jsem zakoupil na portálu saigo.cz výše uvedené společnosti Micro SD kartu 64gb. Karta je nefunkční, čili jsem ihned kontaktoval telefonicky (neuvedení) a e-mailem navrh odstoupení od smlouvy popřípadě reklamace. Druhy den přišel e-mail ze mám samozřejmě zaslat zboží zpět a peníze mi budou vráceny. Bohužel kartu jsem odeslal a po 24tindnecjnse mi vrátila jako nedorucena. Lístek z pošty a sledovací track samozřejmě mám, včetně komunikace Emilem. Předem děkuji za pomoc. Pavel


Produkt

1 ks SanDisk™ Micro SDHC / 64GB / Class 10 + Adaptér 299 Kč 1 ks Česká pošta 69 Kč 1 ks Dobírka (platba při převzetí) 30 Kč Celková cena objednávky: 398 Kč


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2018 12:53, před 2 lety

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Prodejce musí tedy vrátit peníze do 14 dní od té doby, co obdrží zboží v souladu s ustanovením § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen "OZ"). To, že si zboží nevyzvedl nejde na vrub spotřebitele. Uplatní se v daném případě domněnka doručení, tedy že zboží došlo prodejci třetí den poté, co jej spotřebitel zaslal dle § 573 OZ.

Spotřebitel by rovněž mohl žádat náhradu škody (náhradu poštovného za opakované poslání zboží), která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 11:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.