Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chci také podat informace se svou špatnou zkušeností s Be2.Zaregistrovala jsem se tam za poplatek 156 kč- premium účet.Po té jsem stránky nenavštěvovala. Nebyl mi napsán žádný e-mail s informací, že se automaticky prodlužuje smlouva a poplatky k tomu,čož je pro většinu uživatelé asi nejdůležitější.
Nevyčetla jsem žádné informace ani v obchodních podmínkách o cenách,což by přece mělo být. Předem mi nikde nebylo napsáno,že dojde k automatickému prodloužení účtu a samovolnému stržení peněz z účtu. Nyní mi nikdo nereaguje na několikátý mail s odstoupením od smlouvy(které jsem psala mailem) a zjišťuji,že asi nebude stačit?Že se musí někam posílat s podpisem? Působí to vše velmi nedůvěryhodně a zlodějsky a nyní mi strhli 2247 kč..jak je to možné, když je nemám v trvalých příkazech?
Zrušení profilu,účtu a vrácení stržené částky 2247, kterou si samovolně vzali z mého účtu,přičemž nikde nemám žádné takové informace ani předem ani v obchodních podmínkách není psáno o takových částkách.
|
Tweet |