Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23429Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2018, před 6 lety

Petra Kostílková

Znění stížnosti

Dobrý den, chci také podat informace se svou špatnou zkušeností s Be2.Zaregistrovala jsem se tam za poplatek 156 kč- premium účet.Po té jsem stránky nenavštěvovala. Nebyl mi napsán žádný e-mail s informací, že se automaticky prodlužuje smlouva a poplatky k tomu,čož je pro většinu uživatelé asi nejdůležitější.
Nevyčetla jsem žádné informace ani v obchodních podmínkách o cenách,což by přece mělo být. Předem mi nikde nebylo napsáno,že dojde k automatickému prodloužení účtu a samovolnému stržení peněz z účtu. Nyní mi nikdo nereaguje na několikátý mail s odstoupením od smlouvy(které jsem psala mailem) a zjišťuji,že asi nebude stačit?Že se musí někam posílat s podpisem? Působí to vše velmi nedůvěryhodně a zlodějsky a nyní mi strhli 2247 kč..jak je to možné, když je nemám v trvalých příkazech?


Požadované řešení

Zrušení profilu,účtu a vrácení stržené částky 2247, kterou si samovolně vzali z mého účtu,přičemž nikde nemám žádné takové informace ani předem ani v obchodních podmínkách není psáno o takových částkách.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému