Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23438Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2018, před 6 lety

Eva Hofmanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 3.4.2018 jsem se na zkoušku registrovala na měsíc za 156,-u této společnosti s tím, že pokud budu spokojená zakoupím si členství. Dne 7.5.2018 mi z účtu odešlo bez mého vědomí 2247,-. Zjistila jsem, že je to za premium členství, které jsem nikdy nechtěla, neuzavřela jsem s nikým smlouvu, nikdo mě neinformoval emailem ani jinak, kolik se za takové členství platí a ani, že toto budu muset zaplatit nebo jestli s tím souhlasím. Chápu to celé jako podvod, na email nikdo neodpovídá a ráda bych celou částku dostala zpět na účet a také vysvětlení a zrušení prodlužování členství zrušení členství a profilu.
Děkuji


Produkt

částka 156,- na zkušební měsíc odešla 5.4.2018 registrace proběhla 3.4.2018 z účtu bez mého vědomí byla stržena dne 7.5.2018 částka 2247,-


Požadované řešení

Navrácení celé částky 2247,- protože jsem o takto placené členství nikdy neměla zájem, nepožádala jsem o toto a nepodepsala smlouvu a nikdo mě dopředu ani poté neinformoval o ceně za tuto službu s níž bych nesouhlasila.
Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému