Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:931
Z toho za letošní rok:491
Stále v řešení:209
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 259 stížnostech.

#23451Nepotvrzená výpověd´ o zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2018, před měsícem

Veronika Greplová

Znění stížnosti

Převedla jsme požadovanou částku jako za svoji chybu a neopatrnost.
30.4 jsem nechala banku převést kč at mám jistotu,že transakce proběhne v pořádku.
I když stále píši, prosím o zrušení členství a potvrzení výpovědi,,,stále mi přichází
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
V zájmu zastavení procesu vymáhání nám prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady.
Pokud jste platbu uhradili prostřednictvím online bankingu, můžete nám zaslat Screenshot úhrady stisknutím tlačítka PrintScreen na své klávesnici a vložením do dokumentu ve formátu Word.
Takže jsem udělala o co mě prosili a připomenulka se znovu o zrušení členství a jakýkoliv závazků k nim.
Dneska mi přišlo úplně to stejmé...
Prosím o pomoc jak už tohle ukončit.
Je nás čím dál více a velmi mě mrzí,,že nepřišla právní pomoc...zaplatit /nezaplatit.,.,,atd....
Já zapltila a stejně se nemohu dovolat zrušení členství.


Produkt

be2


Požadované řešení

Zrušení členství a jakékoliv závazků !


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2018 09:50, před měsícem

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2018 14:29, před měsícem

Stížnost je duplicitní se stížností ze dne 10.04.2018, podanou pod titulem: ''Neoprávněně stržené peníze z BÚ -2247,- Kč''.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2018 10:18, před 4 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Veronika Greplová

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.6.2018 10:25, před 4 dny

Hodnocení:

Komentář: Zaplatila jsem. Za svoji hloupost se hold musí platit. Potom jsem měsíc psala,že peníze mají převedeny,,a stále mi psali,že nemají. Už jsem oslovila právníka,že peníze mají a přesto členství není zrušené...potom mi konečně členství zrušili