Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:141
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 54 stížnostech.

#23484Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 5 měsíci

Tomáš Pavelek

Znění stížnosti

Dne 8.2.2018 jsem zakoupil u této společnosti Rohovou sedačku Marco levý roh. Placeno na místě i s dopravou.

Termín dodání 13.-14. týden 2018.
Dne 9.4.2018 jsem se byl zeptat na prodejně, jak to vypadá se zakázkou. Pracovník mi řekl, že sedačka bude do 14 dnů, že se jen trochu opozdili.
17. týden jsem se byl znovu zeptat na prodejně, tentokrát byl pracovník arogantní a řekl mi, že vůbec nemá ponětí, kde se sedačka nachází a že neví, kdy bude a jestli vůbec bude. Poznamenal, že pokud se mi to nelíbí, můžu odstoupit od smlouvy. Po pár hodinách mi volal, že od té firmy má přijet další týden náklaďák a že by snad sedačka mohla být tam.

Je konec 19. týdne - informace o sedačce žádná, zaměstnanci na prodejně raději ani nezvedají telefon. Nechápu jak je možné, že tato firma může takhle fungovat a klamat dále zákazníky.

Chci přesně vědět, jestli je firma schopná dodat sedací soupravu či ne a přesné datum. Pokud ani jejich další termín nebude splněn obrátím se na ČOI. Zde jsem četl už mnoho příspěvků a stížností na tuto firmu.


Produkt

Rohová sedačka Marco levý roh.


Požadované řešení

Nový platný termín dodání. Kompenzace za nedodržení termínu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 21:17, před 4 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2018 10:27, před 4 měsíci

Vážený pane Paveleku,

velmi se omlouváme, Vámi objednané zboží jsme dodali 22. týden.

Za zpožděnou zásilku prosím přijměte kompenzaci. Bližší informace zasíláme v soukromé zprávě.

Věříme, že při dalším nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.


S pozdravem

Mgr. Miroslava Jedličková
Vedoucí zákaznického servisu CZ/SK


Tomáš Pavelek

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.6.2018 09:09, před 4 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Vážená paní Jedličková,

potvrzuji, že zboží bylo dodané 22. týden. Vaší kompenzace si vážím a doufám, že u dalších nákupů se tyto komplikace nebudou opakovat.

S pozdravem
Ing. Tomáš Pavelek