Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23486Nespokojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 5 lety

Stanislav Hamacek

Znění stížnosti

Dobrý den,s vaší pojišťovnu jsem uzavřel životní a urazovou pojistku číslo 055743634, kterou jsem cca po necelém měsíci zrušil, dle zprostředkovatele měla vstoupit v platnost až od 1 dne následujícího měsíce, ale zrušil jsem ji.Tak by mne zajímalo jak je možné že vaše pojišťovna po mě chce uhradit pojistné za 2 měsíce?? Když ve smlouvě ot tom nic není napsáno?? Děkuji Hamacek


Produkt

055743634


Požadované řešení

Náprava


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 12:11, před 4 lety

Občanský zákoník v § 2805 písmeno a) dává oběma stranám na začátku určitou dobu na rozmyšlenou i po uzavření smlouvy. S osmidenní výpovědní dobou lze smlouvu vypovědět do dvou měsíců od jejího uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:55, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.