| Počet nahlášených stížností: | 102 |
| Z toho za letošní rok: | 7 |
| Stále v řešení: | 0 |
66%
34%
Dobrý den,s vaší pojišťovnu jsem uzavřel životní a urazovou pojistku číslo 055743634, kterou jsem cca po necelém měsíci zrušil, dle zprostředkovatele měla vstoupit v platnost až od 1 dne následujícího měsíce, ale zrušil jsem ji.Tak by mne zajímalo jak je možné že vaše pojišťovna po mě chce uhradit pojistné za 2 měsíce?? Když ve smlouvě ot tom nic není napsáno?? Děkuji Hamacek
055743634
Náprava
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Občanský zákoník v § 2805 písmeno a) dává oběma stranám na začátku určitou dobu na rozmyšlenou i po uzavření smlouvy. S osmidenní výpovědní dobou lze smlouvu vypovědět do dvou měsíců od jejího uzavření.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.