Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:98
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#23490Neuznaná reklamace 29.4.2018

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2018, před 4 lety

Sabina Petrová

Znění stížnosti

V září 2016 jsem koupila pro naše tehdy 7 letá dvojčata naprosto stejné podzimní boty. Nosili je pouze asi 2 měsíce ještě v roce 2016 a pak na jaře asi 2 měsíce a zase na podzim. Nosili je většinou jen do školy a zpátky. V říjnu 2017 se začala z jednoho páru odlepovat kůže. Nestihla jsem je před zimou reklamovat, protože jsme se stěhovali, tak jsem tak učinila až letos v dubnu, boty letos kluci ani nenosili. Celkem je nosili tedy max. 7 měsíců a to většinou jen do školy a zpět, jak jsem psala výše.
Reklamaci mi samozřejmě neuznali s odůvodněním, že "obuv je v destrukci, nošena až do úplného obnošení". Snažila jsem se, aby mi vedoucí prodejny (Praha Arkády Pankrác) vysvětlila, jak může být bota po 6 měsících občasného nošení nošena až do úplného obnošení, na což mi odpověděla jen, že byla bota nošena příliš. Když jsem se zeptala, jak je možné, že je druhý pár absolutně stejně nošený druhým dvpjčetem, v pořádku, mi odpověděla to samé. Připadala jsem si jako podvodník, který půjčuje boty snad celé škole a pak je obnošené vrátí.
Šílený přístup - pro mě Baťa nikdy více.
Stále jsem v šoku, jak může někdo tvrdit, že je po pár měsících bota v destrukci a příliš obnošená. Jak často můžu tedy boty nosit? 1x za týden? 1x za měsíc?
Dospělý člověk nosí běžně boty několik let a dítěti vydrží ani ne po dobu záruky?
Už mě zlost přešla, ale nějak mi to připadá celé smutné. Holt Baťa u mě navždy skončil a chování paní vedoucí k tomu přispělo.
Ono i nepříjemné věci se dají říci laskavě a když jsem ji říkala, že si u Baťi už nic raději nekoupím a že budu před podobným zklamáním varovat ostatní, bylo jí to jedno.
Uvažuji ještě o České obchodní inspekci..., připadám si podvedená.


Produkt

Neuznaná reklamace dětských podzimních bot.


Požadované řešení

Měly by být vráceny peníze, případně vráceny poukazem na další nákup - jde přeci o spokojenost zákazníka. Nešlo o mechanické poškození špatným užíváním, zvlášť když druhý identický pár bot je v pořádku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2018 11:07, před 4 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2018 23:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.