Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, po 3. reklamaci mě společnost Husky cz opět vrátila nový batoh, ačkoliv mě už při druhé reklamaci slibovali, že mi vrátí peníze, dokonce sem to uvedla do reklamačního formuláře že mám zájem o vrácení peněz a připsala tam číslo účtu, žádný reklamační protokol mi při vyřízení reklamace neposlali (předtím sem 2krát reklamovala osobně), poslala jsem i účtenku, takže teď nemám žádný dokument co by potvrzoval že jsem batoh koupila. Prosím o radu jak dále postupovat (další reklamace,vyžádání reklamačních protokolů, odstoupení od smlouvy?), pokud není již vše ztraceno, batoh mi nevyhovuje a daný typ má i špatné recenze - reklamace kvůli stále se rozjíždějícím zipu na hlavní komoře.
Předem děkuji za Váš čas.
vrácení peněž
|
Tweet |