Společnost


HUSKY CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#23539Opětovná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2018, před 6 lety

i Štiglicová

Znění stížnosti

Dobrý večer, po 3. reklamaci mě společnost Husky cz opět vrátila nový batoh, ačkoliv mě už při druhé reklamaci slibovali, že mi vrátí peníze, dokonce sem to uvedla do reklamačního formuláře že mám zájem o vrácení peněz a připsala tam číslo účtu, žádný reklamační protokol mi při vyřízení reklamace neposlali (předtím sem 2krát reklamovala osobně), poslala jsem i účtenku, takže teď nemám žádný dokument co by potvrzoval že jsem batoh koupila. Prosím o radu jak dále postupovat (další reklamace,vyžádání reklamačních protokolů, odstoupení od smlouvy?), pokud není již vše ztraceno, batoh mi nevyhovuje a daný typ má i špatné recenze - reklamace kvůli stále se rozjíždějícím zipu na hlavní komoře.
Předem děkuji za Váš čas.


Požadované řešení

vrácení peněž


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému