Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23542Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu, smazání profilu, odvolání souhlasu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2018, před 6 lety

Helena Párová

Znění stížnosti

Dobrý den,žádám touto cestou spol.be2 o smírné vyřešení mé záležitosti.Zvolila jsem při registraci na seznamce be2 (Singles50) jednoměsíční službu Premium, placenou dne 9.4.2018,posléze 7.5.2018 jsem se snažila smazat profil, což nebylo možné, anžto jsem nečetla předem VOP(Všeobecné obchodní podmínky).
9.5 mi byly z karty bez mého vědomí a předchozí informace a autorizace strženy peníze ve výši 2247 Kč. Při samotné registraci jsem netušila, že bude toto následovat. Kartu jsem po stržení částky ukončila, ale banka mi potvrdila, že obnos odešel. Dnes při dalším prověření jsem zjistila, že tomu tak nebylo a peníze neodešly, poté,co jsem obdržela vymáhací e-mail, s možností platit formou paypal nebo IBANEM. Použila jsem IBAN:DE62700202700667972744,swift:HYVEDEMM,ref,č.
CZ-2018-05-14-172353818-KS-CB na účet majitele be2 S.a.r.l, UniCreditBank-HypoVereinsbank Muenchen Kardinal-Faulhaber-Str.3, Germany. Částka dojde na účet be2 S.a.r.l. do 2 - 3 dnů, jde jen o správné přiřazení plátce k profilu hparova@gmail.com. Nyni jsem opět obdržela požadavek,nechť autorizuji svou kartu k platbě, která již mezitím proběhla a je na cestě. Pokud společnost strhává částku 2247,- Kč,stanovila to takto v VOP (ne sumou)ale někde při platbě PREMIUM, nezbývá než zaplatit,protože jsme si toho bohužel my, zákazníci nevšimli. domnívám se, že kdyby při registraci byly jasnější podmínky, ceníky stále k nahlédnutí,jasné výpovědní lhůty a společnost se zákazníky komunikovala, předešlo by se mnoha problémům a nedorozuměním. Popsala jsem proces,snad to těm, kteří si neví rady, pomůže.
Děkuji


Produkt

Produkt placená služba 1 měs. PREMIUM, automatické prodlužování placené služby


Požadované řešení

Potvrzení zaslané výpovědi.Potvrzení došlé platby na UniCreditBank. Zrušení a smazání profilu, ukončení služby.Mé placené členství trvá do 9.8.2018. Nemám již zájem o službu a již ji nebudu využívat, akceptuji zaplacenou částku ve výši 2527 Kč (2247 Kč+pokuta za prodlení platby 280 Kč, dle GDPR uplatňuji právo být vymazán a odvolávám souhlas se zpracováním dat, jakožto i jejich poskytování 3-tím osobám a ukládání mých údajů na nosičích dat.
Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému