Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23575Výpověď Premium členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2018, před 6 lety

Lucie Doubková

Znění stížnosti

asi jako zde u většiny případů jsem si nevšimla, že potvrzuji v VOP i pravidelné platby za členství. Napsala jsem 3 emaily, jeden na prověření situace, druhý den po vyhledání rad na diskusi a objasnění situace, jsem sepsala výpověď a zaslal emailem naskenovanou, ale bez data sepsání. Dnes jsem zaslala další výpověď již snad platnou a budu čekat na vyjádření další 3 pracovní dny jak píší.


Požadované řešení

výpověď, smazání profilu a vrácení poplatku, nebo jeho poměrné části ke dni výpovědi tj. 16.5.2018


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému