Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#23580Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2018, před 5 měsíci

Lenka Brazdova

Znění stížnosti

Dobry den dne 24.4 jsem vam vracela samodrzici podprsenku do dnesniho dne mi nebyli vraceny penize.


Produkt

Mala podprsenka


Požadované řešení

Vraceni penez na ucet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 10:46, před 5 měsíci

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2018 14:32, před 5 měsíci

Reklamácia/vrátenie tovaru bolo spracované 14.5.2018, peniaze boli vrátené 18.5.2018.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 09:38, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 16:56, před 3 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.