Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:862
Z toho za letošní rok:422
Stále v řešení:205
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 245 stížnostech.

#23581Nemožnost vypovědět členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2018, před 8 dny

Helena Vyvialová

Znění stížnosti

Dobrý den,

taky jsem z těch, kteří naletěli seznamce be2. Už týden se snažím zrušit členství přesně podle popisu na jejich stránkách, ale nikdo mi neodpovídá. Platbu za minulé čtvrtletí nevymáhám, je pravda, že jsem souhlasila s obchodními podmínkami, ale další už jim nedám.
E-maily s výpovědí si nechávám uložené, tudíž můžu prokázat, že jsem se snažila své členství zrušit před dalším zúčtovacím obdobím. Když tedy pozastavím další platbu, může z toho být problém?
Děkuji
Helena Vyvialová


Požadované řešení

Chci zrušit své členství, aby mi nemohli nadále strhávat peníze z účtu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2018 12:09, před 8 dny

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2018 15:48, před 7 dny

ID: M73VOP69


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum be2.


Helena Vyvialová

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.5.2018 17:47, před 7 dny

Ano, právě dnes mě kontaktovalo zákaznické centrum s tím, že mé členství bude ukončeno 12.6.2018.
To znamená, že mi stejně zase strhnete peníze, protože další zúčtovací období u mé registrace bude 3.6.2018
Takže i přesto, že jsem vypověděla smlouvu ve vámi uvedené lhůtě, budu muset další období zaplatit?

Vyvialová

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2018 15:03, včera

ID: M73VOP69


Dobrý den,

nikoliv, jelikož další zúčtovací období u Vaší registrace by bylo k datu: 12/06/2018 (poslední úhrada proběhla ke dni: 12/03/2018 na 3 měsíce platnosti Prémiového člesntví),

děkujeme Vám.


Helena Vyvialová

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.5.2018 23:56, před 8 hodinami

Hodnocení: