Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2792
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23604Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu, smazání profilu, odvolání souhlasu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2018, před 6 lety

Michal Hanzalík

Znění stížnosti

Dobrý den,žádám touto cestou spol.be2 o smírné vyřešení mé záležitosti.
Můj otec není nijak IT zdatný a tak "naletěl" při registraci na seznamce be2 (Singles50) jednoměsíční službu Premium, placenou dne 6.5.2018, posléze jsme celá rodina hledala jak smazat profil, což by nám stejně nepomohlo, když jsme pročetli VOP(Všeobecné obchodní podmínky).
8.5 byly z karty strženy peníze ve výši 156 Kč.
Máme strach, že budou účtovány další poplatky a rádi bychom tomu předšli.
Nikde na stránkách se nám nepodařilo najít jak změnit druh předplatného nebo jak celý účet zrušit a od smlouvy odstoupit jinak než písemnou formou adresovanou do Lucemburska. Kterou jsme zaslali, ale neobdrželi žádnou odpověď.


Produkt

jedná su o účet registrovaný na email Mila.Hanzalik@gmail.com (Produkt placená služba 1 měs. PREMIUM, automatické prodlužování placené služby)


Požadované řešení

Potvrzení zaslané výpovědi. Zrušení a smazání profilu, ukončení služby, neúčtování dalších poplatků a odvolání souhlasu k používání otcových osobních údajů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému