Počet nahlášených stížností: | 2792 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,žádám touto cestou spol.be2 o smírné vyřešení mé záležitosti.
Můj otec není nijak IT zdatný a tak "naletěl" při registraci na seznamce be2 (Singles50) jednoměsíční službu Premium, placenou dne 6.5.2018, posléze jsme celá rodina hledala jak smazat profil, což by nám stejně nepomohlo, když jsme pročetli VOP(Všeobecné obchodní podmínky).
8.5 byly z karty strženy peníze ve výši 156 Kč.
Máme strach, že budou účtovány další poplatky a rádi bychom tomu předšli.
Nikde na stránkách se nám nepodařilo najít jak změnit druh předplatného nebo jak celý účet zrušit a od smlouvy odstoupit jinak než písemnou formou adresovanou do Lucemburska. Kterou jsme zaslali, ale neobdrželi žádnou odpověď.
jedná su o účet registrovaný na email Mila.Hanzalik@gmail.com (Produkt placená služba 1 měs. PREMIUM, automatické prodlužování placené služby)
Potvrzení zaslané výpovědi. Zrušení a smazání profilu, ukončení služby, neúčtování dalších poplatků a odvolání souhlasu k používání otcových osobních údajů
|
Tweet |