Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes jsme zjistila, že byla vystavena blokace na částku 2.247 Kč společností Be2. Okamžitě jsem kontaktovala banku a zablokovala platební kartu, ze které má platba odejít a tam mi bylo sděleno, že již v 18.4.2018 proběhla platba ve výši 156 Kč za registraci. Nikdy jsem stránky této společnosti nenavštívila, nikdy jsem registraci neprovedla a nikdy jsem nepožadovala žádné VIP členství. Napsala jsem žádost o výmaz z tohoto členství a z VIP registrace na zakaznickyservis.@be2.cz, ale tato zpráva se mi vrátila jako nedoručitelná.
Dle informací od ostatních stěžovatelů jsem pochopila, že mi měla přijít informace na mail nebo telefon ohledně mého členství. Žádná informace od seznamky Be2 mi nikdy nepřišla.
Žádám o okamžité řešení mé situace!!!!
Dana Vodenková
zrušení veškerého členství a vrácení peněz
|
Tweet |