Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#23644Řidička PPL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2018, před 6 lety

Mirek Král

Znění stížnosti

Dne 18.5.18 mi dosla sms s info, že mi bude doručen balíček, který není možno platit kartou. Den předem jsem od prodávajícího dostal mailem zprávu, že platba kartou je možná. Když jsem u řidičky tento rozpor reklamoval arogantně mi oznámila, že"když nemám prachy tak to mám blbé" a zavěsila. Následně již telefon nebrala mě ani operátorce z jejich klientské linky a rozhodla o uložení zásilky k vyzvednutí u jejich parbtera 12 km od adresy doručení. Ovšem platbu za dodání si naučtovali.


Požadované řešení

Vyzvednout, doručit. Zaplatím a hotovo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému