Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23718Neoprávněně stáhnutá platba z účtu na 3 měsíce, za dalších 16 dnů znovu.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.05.2018, před 6 lety

Petra Kukucová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 31.3.2018 jsem uhradila kartou poplatek Premium členství na zkoušku na seznamce be2 S.a.r.l. ve výši 149,- Kč. Nežádala jsem o prodloužení, údajně to prý mají někde skryté v Obchodních podmínkách. Dne 2.5.2018 stáhli z mého účtu bez mého vědomí částku 2247,- Kč, platební karta jim to umožnila. Okamžitě jsem kartu nechala zablokovat a řešila s Českou spořitelnou, která mi tento případ uznala jako reklamaci. Obratem jsem napsala na jejich mailovou adresu žádost o okamžité zrušení Premium členství, všechny maily se vrací zpět, adresa z webu neexistuje. Po návratu ze služební cesty dne 15.5. jsem odeslala doporučený dopis na jejich adresu be2 S.a.r.l. přímo do Luxemburska s žádostí o okamžité zrušení Premium členství.
Od odcizení částky 2247,- Kč z účtu ze dne 2.5.2018 uplynulo celkem 16 dní a znovu dne 18.5.2018 se tato seznamka pokoušela odcizit částku 2247,- Kč, avšak účet je zablokován. Za neúspěšné odcizení mi přičetli ještě nějaký poplatek "Chargeback" ve výši 280,- Kč, tedy celková částka činí k úhradě 2527,- Kč. Je zcela nelogické, že po 16ti dnech opět stahují další platbu z účtu, přitom tento poplatek měl sloužit pro Členství na 3 měsíce, výpověď nejpozději 4 dny předem.
Nyní mi posílají urgentní upomínky s výhružkou vymahače. Můžu se prosím na Vás s důvěrou obrátit, jak mám postupovat dále? Okamžitě chci odstoupit od smlouvy, odepisovala jsem jim maily na mailovou adresu, odkud přišla upomínka, ten naštěstí funguje. Naskenovala jsem Žádost o okamžité zrušení členství, v podstatě dopis, který jsem posílala doporučeně přímo do Luxemburska již 2x. Podací lístky si nechávám. Poraďte mi prosím, jak můžu dále postupovat.
Moc pěkně děkuji za Váš servis a budu se těšit na odpověď.


Produkt

Neoprávněné stáhnutí platby z bankovního účtu


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky 2247,- Kč na účet zpět, která byla bez mého vědomí odcizena z mého účtu dne 2.5.2018. O 16 dnů později pokus o další odcizení peněz, avšak neúspěšně, na tom základě mi obratem poslali urgentní upomínku o úhradě ve výši 2527,- Kč. Nic jsem nehradila, odvolávám se na písemné dopisy (ať mailovou korespondenci či doporučené dopisy poštou), okamžitý odstup od smlouvy, jsou to podvodníci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému