Společnost


Petr Holas

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#23734Reklamace ceny za servis vnitřní žaluzie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2018, před 6 lety

Martin Paleček

Znění stížnosti

Dobrý den,

na den 16.5.2018 jsem objednal servis vnitřní žaluzie, jednalo se o nefunkční ovládací řetízek, který prokluzoval a žaluzie se tak nedala vytáhnout nahoru. Cenu 250 Kč jsem předpokládal dle ceníku na webu http://www.zaluzieholas.cz/zaluzieholas/4-Cenik-sevisu , položka "Opravy vnitřních žaluzií". Cena opravy však byla účtována v hodnotě 350 Kč.

U vlastní opravy byla manželka, která o ceně z webu nevěděla a domnívala se tak, že 350 Kč je ceníková cena a sumu zaplatila. Poté, co jsem se dozvěděl, že cena opravy byla o 100 Kč vyšší, kontaktoval jsem telefonicky servis, kde mi bylo sděleno, že ceny na webu jsou staré a de facto neplatí (nahrávku hovoru mám k dispozici). Během hovoru se dodavatel zavázal, že rozdíl v ceně vrátí, bohužel na další telefonáty již nereagoval.

Přikládám účetní doklad s rozporovanou hodinovou sazbou. Dále přikládám fotografii ceníku. Nejde mi ani tak o tu stokorunu, ale o princip, proto jsem se rozhodl k tomuto kroku.


Produkt

Servisovaná byla klasická vnitřní lamelová horizontální žaluzie


Požadované řešení

Vrácení rozdílové částky za servis.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému