Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na den 16.5.2018 jsem objednal servis vnitřní žaluzie, jednalo se o nefunkční ovládací řetízek, který prokluzoval a žaluzie se tak nedala vytáhnout nahoru. Cenu 250 Kč jsem předpokládal dle ceníku na webu http://www.zaluzieholas.cz/zaluzieholas/4-Cenik-sevisu , položka "Opravy vnitřních žaluzií". Cena opravy však byla účtována v hodnotě 350 Kč.
U vlastní opravy byla manželka, která o ceně z webu nevěděla a domnívala se tak, že 350 Kč je ceníková cena a sumu zaplatila. Poté, co jsem se dozvěděl, že cena opravy byla o 100 Kč vyšší, kontaktoval jsem telefonicky servis, kde mi bylo sděleno, že ceny na webu jsou staré a de facto neplatí (nahrávku hovoru mám k dispozici). Během hovoru se dodavatel zavázal, že rozdíl v ceně vrátí, bohužel na další telefonáty již nereagoval.
Přikládám účetní doklad s rozporovanou hodinovou sazbou. Dále přikládám fotografii ceníku. Nejde mi ani tak o tu stokorunu, ale o princip, proto jsem se rozhodl k tomuto kroku.
Servisovaná byla klasická vnitřní lamelová horizontální žaluzie
Vrácení rozdílové částky za servis.
|
Tweet |