Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:174
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 37 stížnostech.

#23809Nevybavena reklamacia

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2018, před 3 měsíci

Ema Janovova

Znění stížnosti

V novembri minulého roku som si objednala mimo iného aj večerné šaty v hodnote 10,55 € Po čase mi prišli časti objednávky, ale šaty nikde. Tak som podala v marci reklamáciu. Nedostala som do dnešného dňa ani odozvu ani šaty. Nie je to veľká suma, ale pre zenu na materskej je to dosť. Veľmi som sa sklamala. Neodporúčam.


Produkt

Bordove večerné šaty 10,55-€


Požadované řešení

Znovu zaslanie alebo vrátenie peňazí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2018 12:49, před 3 měsíci

Pokud část zboží z objednávky chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Pokud je zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2018 11:01, před měsícem

Dobrý den,

napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Ema Janovova

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2018 21:31, před měsícem

Dobrý deň. Číslo objednávky bolo 1100069841.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2018 10:38, před měsícem

Dobrý den,

je nám velice líto, že Vám zásilka nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se omlouváme.

Vaše reklamace byla schválena. Prosím informujte nás, zda-li si budete přát zaslat nový kus zboží, či si přejete vrátit peníze.

Ještě jednou se velice omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Ema Janovova

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.7.2018 21:46, před měsícem

Už som v reklamácií uviedla,že chcem zaslať zakúpený tovar. A pri všetkej úcte,všetko ide cez poštu a neverím,že sa v dnešnej dobe môže niečo stratiť-jedine tak peniaze poslane vopred. Chcela som si objednať z Vašej stránky omnoho viac tovaru,ale už nemám dôveru,ani peniaze na vyhadzovanie. S pozdravom Stojanovova

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2018 13:42, před měsícem

Dobrý den,

děkujeme za informaci. Reklamaci jsme zadali k vyřízení a zboží Vám necháváme opětovně zaslat. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Ke ztrátě zásilky v průběhu přepravy bohužel může skutečně dojít. Naše zásilky jsou odesílány ze zahraničí a během jejich cesty na Vaši adresu jsou několikrát překládány. Může se tedy stát, že některý balíček třeba vypadne z přepravního kontejneru. Některé zásilky disponují sledovacími čísly, přez které lze sledovat pohyb balíčku. Z dostupných informací je zřejmé, že dochází ke ztrátám zásilek i v rukou České a Slovenské pošty. Obě společnosti jsme v této záležitosti kontaktovali, bohužel nám zatím nesdělili návrh řešení.

Právě vzhledem k této skutečnosti umožňujeme zákazníkům reklamovat zásilky z důvodu jejich nedoručení.

Děkujeme za pochopení. Vaše spokojenost je naším cílem.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2018 08:52, před 12 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Ema Janovova

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.8.2018 12:52, před 6 dny

Hodnocení:

Komentář: Bez tejto stránky by som nikdy nemala ani svoje peniaze,ani zakúpený tovar.