Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23826Vymáhanie poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2018, před 6 lety

Miroslava Tesáková

Znění stížnosti

Dobrý deň. Zaregistrovala som sa na zoznamke Be2 minulý týždeň. Chcela som si zaplatit prémiový účet kde BOLO UVEDENÉ PLATBA okolo 4 eurá. Z účtu mi stiahlo horibilných 120 €. Okamžite som volala do banky kde som zablokovala kartu a požiadala o reklamáciu platby.bolo mi vyhovene a peniaze sa mi vrátili. Teraz mi ale prišiel vymáhačský email aby som zaplatila už navyšenú sumu na 130€. Pýtam sa, ako to mám vyriešiť? Obávam sa že namňa pošlú exekútora alebo niečo ak to neuhradím ani neviem ako a kde mám vypovedať zmluvu. Neviem ako mám postupovať.


Produkt

Prémiový účet


Požadované řešení

Chcem aby mi prestali chodiť emaily s navyšujúcimi sumami a chcem sa úplne odhlásiť zo zoznamky a aby si vymazali moje údaje.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému