Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#23843Neoprávnene naúctovaný poplatok, nereagovanie a neuznanie mojej ziadosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2018, před 6 lety

Marianna Kollárová

Znění stížnosti

Dobrý deň. 03.05.2018 mi spolocnost BE2, S.a.r.l neopravnene stiahla z mojho uctu poplatok.napisala som im email, ze žiadam o urgentné zrušenie účtu a celého VIP členstva a vrátenie mi poplatku, ktorý mi strhli neoprávnene, napisali mi email... " ...Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána." žiadost som samozrejme poslala mailom podpisanú ako prílohu. 23.05.2018 som im posielala email, že ich žiadam o vyjadrenie sa k predmetnej žiadosti a svoju žiadosť pokladám za dôvodnú a opodstatnenú, rovnako aj vrátenie stiahnutej neoprávnenej z môjho osobného účtu. k žiadosti sa vôbec nevyjadrili, len mi dosiel ďalší mail, že mám opat platit...
Prosím Vás o pomoc.

ďakujem veľmi pekne.

Mgr. Marianna Kollárová


Požadované řešení

zrušenie účtu a vrátenie mi ciastky 89,70 Eur, ktorú mi strhli neoprávnene.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému