Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#24033Výzva k úhradě dluhu za nedoručené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2018, před 6 lety

Jana Dočekalová

Znění stížnosti

Dobrý den,

na základě telefonického oslovení a doporučení o kvalitě, jsem si objednala holítka Mystique (Str) za cenu poštovného 129 Kč.

Bohužel jsem do dnešní doby žádné zboží neobdržela. Poté přišla jedna upomínka na platbu, na kterou jsem nereagovala, neboť když nic nepřišlo, považovala jsem to za bezpředmětné, navíc v té době jsem řešila úmrtí v rodině, takže jsem o tom ani moc nepřemýšlela.

Nyní jsem obdržela Výzvu k úhradě dluhu od ALEKTUM GROUP v celkové výši 550,13 Kč - případ č. 251381.

Nevím zda je to oprávněné, když mi nic nebylo doručeno, nechci platit za něco, co nemám. Po telefonu mi bylo řečeno, že mám zaslat odpovědní formulář, na kterém stojí mimo jiné i to, že budu dluh splácet. Tento formulář považuji za nekorektní a nechci se zavazovat k něčemu, co nedlužím.

Jak mám postupovat? Nehrozí mi, že dluh bude narůstat a já se dostanu do registru dlužníků?


Požadované řešení

Žádám o zrušení pohledávky vůči mé osobě a zároveň výslovně nesouhlasím, aby jak firma ALEKTUM GROUP , tak společnost, která nabízí výše uvedené zboží, jakkoliv nakládali s mými osobními údaji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému