Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:135
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#24046Komunikace a řešení problému s náhradním dílem - písková filtrace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2018, před 6 lety

Tomáš Morávek

Znění stížnosti

Dobrý den,
rozbila se mi písková filtrace, resp.jeden díl prasknul. Obrátil jsem se na oddělení náhradních dílů Mukařov. Po několika pokusech mi poslali objednávkový formulář. Díl za 176,- kč jsem objednal. po týdnu volám a píšu, jak daleko objednávka. Dozvím se, že není na skladě. Neví, co bude dál. Posílají mě na paní Čermákovou. Ta mi v úterý slíbí pomoc. Neozve se. Včera věc urguji. Posílají mě na pana s tel. číslem 734576657 . Prý se mi ozve do hodiny, co a jak. Druhý den čekám a nic. 3x volám a nic. Prosím o kontakt na někoho z vedení společnosti, kdo má na starosti komunikaci se zákazníky a koho bude klientský přístup vaší společnosti opravdu zajímat. A za druhé bych potřeboval vyřešit náhradní díl k pískové filtraci.

Děkuji za pochopení, už nemám sílu ani nervy.

Tomáš Morávek


Produkt

Hecht písková filtrace 302112


Požadované řešení

Sháním nový náhradní díl č. 302112002


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému