Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2410Nedodané zboží na uvedenou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2014, před 10 lety

Věra Farah

Znění stížnosti

Dostala jsem e-mailovou zprávu o doručení balíku č. DR 3616860791F na mou adresu Věra Farah, Vršovická 26,10100 Praha 10, které se mělo uskutečnit dne 3. 3. 2014. Čekala jsem na doručení, ale nikdo nezazvonil, ani se neozval telefonicky. Při kontrole na "sledování zásilek Česká pošta" v 15.30 hodin jsem zjistila, že zásilka je již uložena na poště, protože "doručení nebylo úspěšné". Kontaktovala jsem poštu Praha 101, balíkovou službu, kde mě bylo řečeno, že dnešního dne zásilky doručoval zástup a když si přeji bude zásilka doručena následující den. Opět ovšem bez sdělení ani přibližné doby doručení.
Protože se tato záležitost s ČP loni několikrát opakovala, považuji za nutné na problém upozornit. Myslím, že jsem zaplatila za kvalitní službu a ne něčí lajdáctví. Prosím do budoucna o sjednání nápravy. Děkuji Farah


Požadované řešení

Zásilky skutečně doručovat a zvonit na adresáty. Případně předem oznamovat telefonicky, sdělit alespoň přibližně čas doručení zásilky a případně si ověřit, zda je adresát připraven zásilku převzít.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému