Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení.
Využívali jsme s manželem bezplatné vedení účtu, které bylo na tři roky. Protože jsme věděli, že má tato výhoda v nejbližší době končit, navštívil manžel Jaroslav Michálek dne 28.5 v dopoledních hodinách pobočku banky v Hranicích s dotazem, jak dál pokračovat. Pracovnice pobočky mu sdělila, že bude kontaktován a bude mu nabídnut následný produkt. Nikdo se neozval ani mě ani manželovi, přestože kontaktní údaje se nezměnily a banka je měla k dispozici. Jaké bylo naše překvapení, když jsme otevřeli měsíční přehled a tam byla stržena částka 228 Kč. Dnes jsem opět navštívila banku, změnila jsem si podmínky, s jednáním pracovnice jsem spokojena. Ale dle jejího vyjádření mi už nikdo 228 Kč nevrátí. Ani mně ani manželovi. Pro mne to není zanedbatelná částka a jsem přesvědčená, že toto není seriozní jednání. Jarmila Michálková
navrácení stržené částky
|
Tweet |