Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24143Ukončení bezplatně vedeného účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2018, před 6 lety

Jarmila Michálková

Znění stížnosti

Vážení.
Využívali jsme s manželem bezplatné vedení účtu, které bylo na tři roky. Protože jsme věděli, že má tato výhoda v nejbližší době končit, navštívil manžel Jaroslav Michálek dne 28.5 v dopoledních hodinách pobočku banky v Hranicích s dotazem, jak dál pokračovat. Pracovnice pobočky mu sdělila, že bude kontaktován a bude mu nabídnut následný produkt. Nikdo se neozval ani mě ani manželovi, přestože kontaktní údaje se nezměnily a banka je měla k dispozici. Jaké bylo naše překvapení, když jsme otevřeli měsíční přehled a tam byla stržena částka 228 Kč. Dnes jsem opět navštívila banku, změnila jsem si podmínky, s jednáním pracovnice jsem spokojena. Ale dle jejího vyjádření mi už nikdo 228 Kč nevrátí. Ani mně ani manželovi. Pro mne to není zanedbatelná částka a jsem přesvědčená, že toto není seriozní jednání. Jarmila Michálková


Požadované řešení

navrácení stržené částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému