Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24153Ukončení členství a vymazání mých údajů o mé osobě,ukončení plateb.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2018, před 6 lety

Jaromír Vašata

Znění stížnosti

Dne 14.7.2017 jsem se zaregistroval na seznamku be2 na produkt 3měsíční premium členství. Vůbec jsem tam nechodil a myslel jsem si že členství po 3 měsících zanikne.Dnes 11.6.2018 mi přišlo že mam zaplatit za poskytované služby o kterých ani nevim, dluh 2527 korun českých.Pro jistotu jsem to zaplatil,je mi vyhrožováno exekucí.Zdá se mi to velice neadekvátní. Poslal jsem e-mail na zákaznickou linku,stroj mi odpověděl že se ozvou do 3 dní.
Tomu ale nevěřím jenom se to vše protahuje.


Produkt

Produkt premium členství 3měsíční referenční číslo CZ-2018-05-15-161610290-BE2-DN


Požadované řešení

Prosím okamžité zrušení plateb,ukončení členství,vymazání údajů o mé osobě. DĚKUJI.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému