Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#24186Zamítnutá pojistná událost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 6 lety

Sára Herrmannová

Znění stížnosti

V roce 2016 jsem si od dodavatele elektroniky Alza.cz k telefonu přikoupila pojištění od společnosti BNP Paribas Cardif. V prodejně Alza.cz v Praze 5 na Andělu mi prodavačem bylo řečeno, že pojištění zařízení (na dva roky) je proti blbosti a pokrývá veškeré situace, které by se mi s telefonem mohly přihodit od rozbití, přes utopení, krádež, apod. Každopádně, že pokud se mi s telefonem něco stane, nemusím se strachovat, že by pojištění tuto událost nepokrylo. Na základě těchto informací jsem se tedy po chvíli rozhodla si připojištění koupit. Telefon se mi po zhruba roce používání opravdu rozbil (omylem jsem ho upustila na zem, čímž se rozbil display telefonu). Odnesla jsem ho tedy společnosti Alza.cz k opravě. Po pár dnech mi přišlo oznámení o zamítnutí pojistné události, protože k poškození telefonu došlo "následkem jeho samovolného vypadnutí z ruky", spolu s informací, že nárok na pojistné plnění vzniká, pokud k poškozením dojde následkem působení vnější příčiny. Jsem toho názoru, že gravitace je vnější příčina. Zároveň pokud bych byla správně informována už na prodejně Alza.cz při koupi pojištění, že takováto událost nebude vnímána jako důvod k pojistnému plnění, nikdy bych si zmíněné pojištění nekoupila.


Produkt

ASUS ZenFone 2 Laser ZE500KL 16GB černý Dual SIM


Požadované řešení

Představovala bych si ideálně opravu mého stávajícího zařízení nebo jeho výměnu za zařízení nové, pokud by stav mého telefonu byl neopravitelný.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému