Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:100
Z toho za letošní rok:45
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#24203Klamné jednání, předražené lístky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2018, před 5 dny

Kateřina Vršková

Znění stížnosti

Dobrý den, včera 12.6. 2018 jsem zakoupila lístky na koncert 4.7.2018 v Praze. Při platbě se cena vstupenek navýšila cca třetinu za jakýsi rezervační poplatek. Dále firma následným emailem sdělila, že vstupenky zašle cca 3 dny před koncertem, jde o dárek, který potřebuji dříve. Ráda bych odstoupila od smlouvy, bohužel jsem nenašla žádný tel. kontakt. Firmu jsem chtěla kontaktovat emailem a to také bohužel není možné. Zasílaný odkaz s novým heslem není funkční.
Děkuji za vyřízení


Produkt

Číslo objednávky: 17114806 cena 5829 Kč


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz v plné výši.
Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2018 11:20, před 5 dny

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.