Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24223Neopravnene naučtovanie poplatkov za neposkytnute služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2018, před 6 lety

Dagmar Horváthova

Znění stížnosti

V januari som zaplatila za premiove členstvo na Be2 stranke, stránku som navstevovala asi len tri dni a emailova adresa, ktorá slúzila aj ako prihlasovcie meno kde mali chodiť upozornenia bola pre zneužitie zrušená, Zistila som že mi spoločnosť stahuje bez informovania vysoke poplaty v hodnote 2X89 euro, po zrušení členstva a žiadaní poplatkov naspať, nakolko som ich služby nevyuživala a nebola som upozornena na stahovanie poplatkov mi síce členstvo žušili ale žiadaju dalsi poplatok v hodnote 100 euro ako pokutu. všetko bolo riešené slušne prostrednictvom emailov ba dokonca som im faxom poslala podpísané žiadosti o zrušenie premioveho členstva. Na to som dostala odpoveď že ak nezaplatím obratia sa na exekútora.
ďakujem Vám za pomoc


Požadované řešení

Žiadam od spoločnosti návrátenie všetkých poplatkov, ktoré mi boli z účtú stahované a zrušenie poplatku za pokutu. Spoločnosť nejedná korektne a taktiež ich všeobecné podmienky nie sú v súlade so zákonom


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému