Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
dobrý den,
dne 27.1.2014 jsem reklamovala obuv u společnosti Baťa a.s. Vada: ulomený jezdec zipu. Sms o vyřízení reklamace jsem obdržela 26.2.2014 po 16hod. s tím, že je moje reklamace zamítnuta - důvod cituji "použitá zdrhovadla jsou vyrobena ze standardních materiálů a technologií. Pokud by byl materiál vadný, vada by se projevila již v počátku užívání. Vzhledem k tomu, že došlo k prasknutí po ročním užívání, nejedná se o vadu, ale poškození vzniklé opotřebením."
1. myslím si, že firma nesplnila svoji informační povinnost o vyřízení reklamace tím, že mi sms poslal až 30den odpoledne, dopoledne reklamace fakticky nebyla vyřízena.
2. o reklamaci nebylo rozhodnuto bezodkladně a na zamítavém stanovisku se pracovalo 30dní
3. jak mohl reklamační technik vyhodnotit prasknutí jezdce opotřebením a ne vadou materiálu, když onen jezdec neměl k dispozici - čili vyjádřil se k něčemu, co neviděl.
4. stejnou vadu jsem již na této obuvi reklamovala a byla uznána a provedena oprava.
prosím o radu, jak postupovat dále. děkuji Hana Zuzanová
požaduji již vrácení peněz
|
Tweet |