Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#2423Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2014, před 10 lety

Hana Zuzanová

Znění stížnosti

dobrý den,
dne 27.1.2014 jsem reklamovala obuv u společnosti Baťa a.s. Vada: ulomený jezdec zipu. Sms o vyřízení reklamace jsem obdržela 26.2.2014 po 16hod. s tím, že je moje reklamace zamítnuta - důvod cituji "použitá zdrhovadla jsou vyrobena ze standardních materiálů a technologií. Pokud by byl materiál vadný, vada by se projevila již v počátku užívání. Vzhledem k tomu, že došlo k prasknutí po ročním užívání, nejedná se o vadu, ale poškození vzniklé opotřebením."
1. myslím si, že firma nesplnila svoji informační povinnost o vyřízení reklamace tím, že mi sms poslal až 30den odpoledne, dopoledne reklamace fakticky nebyla vyřízena.
2. o reklamaci nebylo rozhodnuto bezodkladně a na zamítavém stanovisku se pracovalo 30dní
3. jak mohl reklamační technik vyhodnotit prasknutí jezdce opotřebením a ne vadou materiálu, když onen jezdec neměl k dispozici - čili vyjádřil se k něčemu, co neviděl.
4. stejnou vadu jsem již na této obuvi reklamovala a byla uznána a provedena oprava.
prosím o radu, jak postupovat dále. děkuji Hana Zuzanová


Požadované řešení

požaduji již vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému