Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:455
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#24239Prodej kamery o které věděli,že je vadná...tudíž se jedná o podvod

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2018, před 4 dny

Margita Bosoková

Znění stížnosti

Zdravím Vás. Dne 12.6.v 17h jsem si převzala a hotově zaplatila na vaší pobočce ve Frýdku-Místku objednané zboží z 11.6. z eshopu a to ,,zánovní kameru" GOPRO ,která měla slevu asi 1200kč,tudíž jsem zaplatila 10000kč za kameru a k tomu dalších 4000kč za doplňky k ní.
Po rozbalení jsem zjistila,že kamera nenačítá paměťové karty,tudíž je vadná.Jelikož byla zánovní,předpokládám,že byla vyzkoušena vašimi techniky a tudíž věděli o této závadě.Vrátila jsem během pár hodin t.j. 13.6.v 10h toto zboží na vaší pobočku, kde mi řekli,že jelikož jsem vypsala IČO do objednávky,bude postup vrácení brán jako reklamace FRC18021245 . Jsem malý podnikatel bez zaměstnanců a šetřila jsem na tuto kameru celý rok.Tento prodej beru jako podvod z Vaší strany,jelikož jste o této vadě vědeli ,nyní nemám ani kameru ani peníze.
Tuto kameru jsem zakoupila za účelem nahrávání videoklipu,který se bude konat za dva dny. Způsobili jste mi nemalé potíže a jednání z Vaší strany mi nepřijde korektní.Prosím o lidský přístup,pochopení a vyřízení této nepříjemné záležitosti stejně rychle,jako rychle mi přišla kamera,když jste ji potřebovaly zaplatit...tudíž do 24hodin. Děkuji.


Produkt

GoPro Hero6 zánovní s dvouletou zárukou


Požadované řešení

Okamžitá výměna za funkční zboží či okamžité vrácení peněz.Rychlé řešení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2018 10:35, před 4 dny

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.