Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:473
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#24239Prodej kamery o které věděli,že je vadná...tudíž se jedná o podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2018, před 4 měsíci

Margita Bosoková

Znění stížnosti

Zdravím Vás. Dne 12.6.v 17h jsem si převzala a hotově zaplatila na vaší pobočce ve Frýdku-Místku objednané zboží z 11.6. z eshopu a to ,,zánovní kameru" GOPRO ,která měla slevu asi 1200kč,tudíž jsem zaplatila 10000kč za kameru a k tomu dalších 4000kč za doplňky k ní.
Po rozbalení jsem zjistila,že kamera nenačítá paměťové karty,tudíž je vadná.Jelikož byla zánovní,předpokládám,že byla vyzkoušena vašimi techniky a tudíž věděli o této závadě.Vrátila jsem během pár hodin t.j. 13.6.v 10h toto zboží na vaší pobočku, kde mi řekli,že jelikož jsem vypsala IČO do objednávky,bude postup vrácení brán jako reklamace FRC18021245 . Jsem malý podnikatel bez zaměstnanců a šetřila jsem na tuto kameru celý rok.Tento prodej beru jako podvod z Vaší strany,jelikož jste o této vadě vědeli ,nyní nemám ani kameru ani peníze.
Tuto kameru jsem zakoupila za účelem nahrávání videoklipu,který se bude konat za dva dny. Způsobili jste mi nemalé potíže a jednání z Vaší strany mi nepřijde korektní.Prosím o lidský přístup,pochopení a vyřízení této nepříjemné záležitosti stejně rychle,jako rychle mi přišla kamera,když jste ji potřebovaly zaplatit...tudíž do 24hodin. Děkuji.


Produkt

GoPro Hero6 zánovní s dvouletou zárukou


Požadované řešení

Okamžitá výměna za funkční zboží či okamžité vrácení peněz.Rychlé řešení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2018 10:35, před 4 měsíci

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 23:05, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.