Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2430Nekomunikace, neřešení závady automobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2014, před 6 lety

Pavel Marek

Znění stížnosti

Mám problém s vozem škoda,koncem mesíce prosince 2013 se objevili klepající zvuky z motorového prostoru, v lednu 2014 jsem navštívil servis Škoda v našem městě Autodům Chomutov kde mi po dvou návštěvách diagnostikovali vadný držák převodovky který silné klepající zvuky vydává, a bylo mi zděleno že je to konstrukční chyba a že škoda auto bude dodávat nový typ silentbloku motoru který bude k dodání 6týden 2014,nestěžuji si na servis ale na škoda auto která jim není schopna silentblok dodat a já jezdím už více jak 2 měsíce s touto závadou, ze škoda auto semnou nikdo nekomunikuje, volal jsem několikrát na číslo reklamací které mi dali 326816111 17.2.2014,21.2.2014,27.2.2014, pokaždé jen sliby a rozpory jeden říkal že silenblok už se dodává a že to chyba servisu, pokaždé chtěli poslat e mail že se tím budou zabývat, ten jsem odeslal 28.2.2014 a opět žádná komunikace, auto pořád rozbité a klepání se zvětšuje, prosím o radu jak dále postupovat Děkuji Pavel Marek


Produkt

3koda rapid 1.2tsi 77kw


Požadované řešení

Výmena zboží, oprava, a konpenzace za čekání a nekomunikaci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 12:49, před 6 lety

V případě, že není reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, včetně případné opravy, má kupující dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 20:06, před 6 lety

Společnost ŠKODA AUTO a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.