Společnost


Radim Doleček

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24305Rozbití hodinek opravářem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2018, před 6 lety

Tomáš Staněk

Znění stížnosti

1.2.2018 jsem do výše uvedené opravny dal mé digitální hodinky na výměnu baterie. Upozorňuji, že do té doby byly plně funkční, bez nejmenších náznaků nějaké závady. Po vyzvednutí hodinek po výměně baterie jsem zjistil, že se baterie po 1-2 dnech kompletně vybíjí. Tuto závadu jsem okamžitě reklamoval. Servisní technik hodinky přijal zpět jako reklamaci a slíbil, že se na závadu podívá. Bohužel se závada opět projevila. Žádal jsem technika o vyřešení situace, ale ten se mi doslova vysmál, že ho to nezajímá. Nechápu jeho přístup - místo toho, aby hodiny opravoval, tak mi je rozbil a ještě z toho měl srandu. O nějaké náhradě se bavit nechtěl. Řekl jsem mu, že to budu řešit s třetí stranou, což ho zjevně opět pobavilo a sdělil mi, že z toho nemá strach. Navrhl jsem mu finanční náhradu ve výši 500,- Kč, na což nepřistoupil. Hodinky jsem mu nechal v opravně.
Prosím o radu, jak mám postupovat dále.


Produkt

Pánské hodinky CASIO DB.V30.1, cena 1940 Kč.


Požadované řešení

Buď opravu, nebo přiměřenou finanční hodnotu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému