Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.2.2018 jsem do výše uvedené opravny dal mé digitální hodinky na výměnu baterie. Upozorňuji, že do té doby byly plně funkční, bez nejmenších náznaků nějaké závady. Po vyzvednutí hodinek po výměně baterie jsem zjistil, že se baterie po 1-2 dnech kompletně vybíjí. Tuto závadu jsem okamžitě reklamoval. Servisní technik hodinky přijal zpět jako reklamaci a slíbil, že se na závadu podívá. Bohužel se závada opět projevila. Žádal jsem technika o vyřešení situace, ale ten se mi doslova vysmál, že ho to nezajímá. Nechápu jeho přístup - místo toho, aby hodiny opravoval, tak mi je rozbil a ještě z toho měl srandu. O nějaké náhradě se bavit nechtěl. Řekl jsem mu, že to budu řešit s třetí stranou, což ho zjevně opět pobavilo a sdělil mi, že z toho nemá strach. Navrhl jsem mu finanční náhradu ve výši 500,- Kč, na což nepřistoupil. Hodinky jsem mu nechal v opravně.
Prosím o radu, jak mám postupovat dále.
Pánské hodinky CASIO DB.V30.1, cena 1940 Kč.
Buď opravu, nebo přiměřenou finanční hodnotu.
|
Tweet |