Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, společnost BE 2.A.R.L mi provedla strhnutí platby, celkem 2x (15.5.2018 156 Kč a 2247 Kč dne 15.6.2018). Souhlasila jsem s měsíčním členstvím na zkoušku na placené seznamce ve výši 99 Kč. Platbu 2247 Kč, kterou společnost provedla nebyla mnou AUTORIZOVANA. Obchodník – společnost BE 2. A.R.L. mě neseznámil s podmínkami, neupozornil mě na možnost vysokých poplatků. Službu jsme méně než měsíc používala a neosvědčila se mi. Její další využívání jsem nezvažovala a neměla o ni další zájem.Společnost je obtížně dostupná, stejně jako možnost zrušení profilu na uvedené seznamce. Cítím se ohrožená, když obchodník neoprávněně provádí neautorizované platby. Prohlašuji, že jsem o automatickém prodloužení smlouvy nebyla informována, a že jsem nebyla seznámena s cenou poskytované služby. Nevím ani za co mi byla stržená z účtu částka 2247 Kč, zda je to poplatek, popř.úhrada nějakého členství, jakého na jak dlouho atd. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ S NEOPRAVNĚNÝM STRHNUTÍM ČÁSTKY 2247 KČ Z MÉHO ÚČTU NESOUHLASÍM .Obracím se s žádostí s pomoc, tj. zrušení veškeré spolupráce s uvedeným obchodníkem (tj. sdílení profilu, poskytování jakýkoliv služeb) a o NEPRODLENÉ NAVRÁCENÍ ČÁSTKY 2247 KČ. Zaregistrovala, následně po zjištění, že mi odcházejí peníze k uvedenému obchodníkovi bez mé kontroly, velké množství podobných negativních zkušeností na společnost BE 2.A.R.L. a to i se stejným datem 15.6.2018.
Předem děkuji za pomoc v této věci.
Seznamka
zrušení veškeré spolupráce s uvedeným obchodníkem (tj. sdílení profilu, poskytování jakýkoliv služeb) a o NEPRODLENÉ NAVRÁCENÍ ČÁSTKY 2247 KČ.
|
Tweet |