Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
tato společnost mi údajně na základě nějakého telefonického hovoru začala zasílat přípravek 3800 SuperVital Q10+.
Nejsem si vědoma, že by obsahem žádného z mých hovorů bylo uzavření smlouvy s touto společností o zasílání výše uvedených přípravků. Proto si myslím, že mi nevznikl žádný závazek.
Do společnosti byla zaslána žádost o ukončení zasílání e-mailem dne 8.6.2018. Zároveň jsem nabídla, že si přípravky u mě mohou vyzvednout, neboť jsem je všechny schovávala.
Společnost zasílání ihned ukončila, přípravky zpět nechtěli a nyní na mě vymáhá dlužnou částku 487 Kč včetně 90 Kč poplatku za upomínku.
Dnes 22.6. jsem požádala o pomoc Poradnu DTestu, který odebírám. Na základě jejich rady otevírám tuto stížnost a zároveň jsem poslala do společnosti opět mejl o tom, že si nejsem vědoma uzavření jakékoliv smlouvy.
Moc děkuji za jakoukoliv pomoc s řešením.
Hezký den
Lucie Horná
3800 SuperVital Q10+
Rozhodně bych nechtěla nic platit:-)
|
Tweet |