Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#24529Špatně vyřízení reklamace a arogantní jednání Trutnov Hervis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2018, před 6 lety

Jitka Mačkova

Znění stížnosti

Dobrý den, koupila jsem si běžecké boty značky Merrell, tyto boty jsem byla nucena reklamovat po dvou měsících, díry v síťce bot a příliš sešlapana podrážka, což na tyto boty, které by měly vydržet už určitou zátěž, příliš děsivé. Po té mi bylo napsáno,že má reklamace je vyřízena, šla jsem tedy do prodejny, kde mi bylo řečeno, že mé reklamaci nebylo vyhověno,důvod byl uveden, že bylo zjištěno, že obuv skýtá více vad různého rozsahu a charakteru. Vady jsou již v takovém rozsahu, které se neslučuji s podmínkou "reklamovani bez zbytečného odkladu". Z tohoto důvodu shledavaji moji reklamaci jako neoprávěnou.Kdyz jsem si promluvila s vedoucím prodejny, který se choval dost arogantně,nebyl schopen mi podat informace, které jsem po něm chtěla a neustále mne chytal za slovo, po půl hodinovém dialogu, který neměl hlavu ani patu, jsem prodejnu opustila, boty jsem si neprevzala a reklamační protokol jsem nepodepsala, poněvadž s vyjádřením pana vedoucího nesouhlasím.


Produkt

Číslo zboží 2126166, označení: all Outlook crush light w 1/17, cena 2 699,- Kč


Požadované řešení

Prosím, co mohu dělat dále,děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému