| Počet nahlášených stížností: | 1253 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 5 |
66%
34%
S kurýrem není možné se domluvit na vhodné hodině doručení a většinou není ani možné se s ním nějak spojit. PPL není schopné doručit zásilku po 18 hodině ani po zadání do jejich systému.
Zákaznický servis nemá nejmenší snahu o vyřešení a rovnou odkazuje na Parcelshop. Snahu o využití jejich služby doručení balíku ve večerních hodinách považuje za neslušné jednání a ukončuje hovor.
zásilka č. 40198100936
Eskalace případu na obchodního ředitele PPL, aby věděl jak kvalitně jejich přepravní firma funguje.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.