Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#24602Odstoupení od smlouvy, zrušení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2018, před 6 lety

Linda Langenmaier

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 26.6.2018 mi byla stržena částka 4 788,- Kč za roční Prémiové členství u společnosti be2. Inzerovaná částka byla 399,- Kč/rok. Platba 4 788,- nebyla mnou autorizována, ani odsouhlasena.
Pokyn k této platbě jsem nedala a nesouhlasím s ní. Platba byla provedena bez mého vědomí a souhlasu.
Chybí i daňový doklad.
Žádám společnost be2 o okamžité zrušení Premium členství + mého účtu Linda a vymazání veškerých dat, a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty. Nemám zájem využívat toto Premium členství i jakékoliv jiné členství u této Společnosti be2.
Žádám be2 o vrácení částky v celkové ceně CZK 4.788 a to neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jim bude doručeno sdělení o mém odstoupení od této smlouvy.

Odstoupení od smlouvy - písemné jsem zaslala dne 2.7. 2018 doporučeně poštou a i přes uváděný zákaznický e-mail zakaznickyservis@be2.
Provozovatel služeb reagoval odpovědí na email takto:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis

Podle smluvních podmínek, bod č. 11 mám přeci právo jako spotřebitel na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.

Děkuji předem za pomoc s řešením tohoto problému.


Produkt

On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - Premium členství


Požadované řešení

Navrácení částky a zrušení mého účtu u be2.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému