Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 26.6.2018 mi byla stržena částka 4 788,- Kč za roční Prémiové členství u společnosti be2. Inzerovaná částka byla 399,- Kč/rok. Platba 4 788,- nebyla mnou autorizována, ani odsouhlasena.
Pokyn k této platbě jsem nedala a nesouhlasím s ní. Platba byla provedena bez mého vědomí a souhlasu.
Chybí i daňový doklad.
Žádám společnost be2 o okamžité zrušení Premium členství + mého účtu Linda a vymazání veškerých dat, a dále neoprávněné odebíraní jakékoliv částky z platební karty. Nemám zájem využívat toto Premium členství i jakékoliv jiné členství u této Společnosti be2.
Žádám be2 o vrácení částky v celkové ceně CZK 4.788 a to neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jim bude doručeno sdělení o mém odstoupení od této smlouvy.
Odstoupení od smlouvy - písemné jsem zaslala dne 2.7. 2018 doporučeně poštou a i přes uváděný zákaznický e-mail zakaznickyservis@be2.
Provozovatel služeb reagoval odpovědí na email takto:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
Podle smluvních podmínek, bod č. 11 mám přeci právo jako spotřebitel na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Děkuji předem za pomoc s řešením tohoto problému.
On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - Premium členství
Navrácení částky a zrušení mého účtu u be2.
|
Tweet |