Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:114
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#24617Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2018, před 6 lety

Irena Bažantová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zakoupili jsme si s manželem dovolenou v termínu 4. – 14.6.2018 přes vaši cestovní kancelář v Brně.Letěli jsme poprvé přes cestovní agenturu, tudíž jsme neměli žádné zkušenosti. Velmi jsme se těšili na dovolenou strávenou v hotelu Sea World Resort Spa v Turecko - Side, nejprve jsme měli obavy, že poletíme pod záštitou německé cestovní kanceláře, ale doufali jsme, že při výstupu z letiště nás bude někdo čekat ( delegát) a informovat o tom do jakého autobusu nastoupit, kdy a kde se můžeme setkat s delegátem a případně se na něho obrátit nebo si domluvit výlety po okolí. Po příletu do Antálie, nás nikdo nečekal, s manželem jsme tipovali kam asi jít a do jakého autobusu nastoupit, poté nějaký řidič nás naložil a zázrakem odvezl do hotelu. Od té doby po ubytování nás nikdo nekontaktoval, ani nehledal, po celou dobu jsme nevěděli na koho se obrátit a tak jsme celý pobyt absolvovali na jednom místě. Před odletem jsme museli kontaktovat Invii v ČR, abychom se vůbec dozvěděli, kdy přesně odjíždíme z hotelu na letiště. Opravdu nepříjemný pocit, když vám na místě nemá kdo poradit. Proto jsme jeli přes vaši cestovní agenturu, kde jsme byli ujištěny, že nás poletí určitě více z České republiky a pobyt si užijeme. Žádný jiný Čech neletěl a z německé cestovní agentury nás nikdo nehledal. Žádáme kompenzaci a vyjádření k této stížnosti. S pozdravem Irena Bažantová


Požadované řešení

Kompenzace za neuskutečněné služby delegáta


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému