Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#24733Nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2018, před rokem

Petra Holcová

Znění stížnosti

Šaty Numoco jsem si objednala 28.5.2018. Zásilku jsem obdržela 1.6.2018, protože mi šaty neseděly, tak jsem je 4.6.2018 poslala zpět a zároveň firmě poslala mailem odstoupení od smlouvy. Firma vůbec nekomunikovala a až po mnoha urgencích na chatu (9.5., 10.5.,14.5.,16.5.,18.5) mi byl dne 22.5.2018 vystaven dobropis č. 180400448 na částku 649 Kč. Své peníze jsem doposud nedostala zpět a firma opět nereaguje. Původní objednávka má číslo: 2018001926, faktura má číslo 2018001885 a opravný daňový doklad č. 180400448.


Produkt

Šaty Numoco 13-89


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet uvedený v dobropisu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 16:26, před rokem

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2018 16:44, před rokem

Stiznost byla hned vyresena a spotrebitelka obdrzela penize na ucet o cem hned jsme spotrebitelku informovali.
Moc se omlouvame za komplikace.

S pozdravem!

Skvelesaty.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 11:20, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Petra Holcová

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2018 14:29, před rokem

Dobrý den, děkuji za pomoc s vyřízením, peníze mi byly poslány na účet.